Skull and Bones Ревю въпреки дузина закъснения и някои проблеми. Е един от най-пристрастяващите и жизнени симулатори на пиратство, които някога сме играли. Той предлага изненадващо количество свобода в начина, по който играчите подхождат към него. И работи прекрасно на PS5, дори по време на мащабни флотски битки.
Започвайки живота си като DLC за Assassin’s Creed IV:
Black Flag през 2013 г., всички обрати на развитието са твърде сложни, за да бъдат разказани тук, но е достатъчно да се каже, че оригиналното ядро на завладяваща морска битка е издържало повече от десет години. Играчите ще прекарват толкова време, ангажирани в обикновено управление на кораби и преследване на специфични занаятчийски материали, колкото и във водене на война в открито море, привличайки огромни армади.
Плаването е невероятно, а „усещането за игра“ е страхотно. С реалистични метеорологични ефекти (включително динамична посока на вятъра), физика на вълните и много различни движещи се части, Skull and Bones е изненадващо потапящо изживяване. Въпреки това, начинаещите пирати трябва да издържат да управляват поредица от прости лодки, докато хубавите неща станат достъпни. Няма много разказ, за който да говорим, само шепа доста скучни герои, които действат като куестове и ви карат да се движите из масивната карта на играта, и все пак желанието да имаме нашата нарастваща флота от кораби, оборудвана и готова за действието ни държеше ангажирани от самото начало.
Skull and Bones Ревю
Битката наистина блести и тъй като не знаехме много за Skull and Bones.
Преди да започнем, бяхме шокирани да открием дълбоките ролеви корени в основата на действието. Корабите са най-смислената покупка, която играчите могат да направят. А работата по нови плавателни съдове е това, в което играчите ще прекарват по-голямата част от времето си. Всеки има различен размер и роля в битка, дори определени класови функции като DPS. Tank и Support, с предимства, които ги правят особено подходящи за конкретна задача. Добавете към това различните допълнения, позволени от конфигурациите на всеки кораб. Колко оръжия, брони или екстри могат да бъдат оборудвани наведнъж, засягащи общата скорост, ускорение и др.