Проблеми със свързването на PlayStation Network
Проблемите с мрежовата свързаност са постоянното оплакване при PS4 и често се проявяват като грешки NW-31201-7 и WV-33899-2.
PSN пада по-често, отколкото бихме искали, но за щастие обикновено не прекъсва за дълги периоди.
Обикновено мрежовите грешки могат да бъдат приписани на PSN, в сервизна поддръжка (код на грешка CE-33991-5) и просто ще трябва да изчакате. Извън периодите на поддръжка обаче има няколко стъпки, които лесно можете да изпълните, за да се върнете онлайн.
Променете DNS настройките: Ако всичките ви други устройства работят в домашната ви мрежа, но все още не можете да се свържете с вашия PS4, можете да опитате да промените вашите DNS настройки. Първо отидете на Мрежови настройки и изберете вида на връзката, която използвате Wi-Fi или кабелна. Изберете вашата мрежа, изберете настройката A utomatic IP Address и изберете Do Not Use за DHCP име на хост. Трябва да се появи подкана с две различни DNS настройки — изберете Ръчно . След това задайте основния DNS като „8.8.8.8“, а вторичния DNS като „8.8.4.4“. След това конзолата трябва да премине през своите тестове и да ви върне онлайн.
Актуализирайте фърмуера на вашия рутер: Остарелият фърмуер често може да доведе до проблеми с връзката.
Обикновено в долната или задната част на вашия рутер има информация как да проверите за актуализация на фърмуера. Следвайте предоставените стъпки или се свържете с вашия доставчик на интернет услуги за съдействие. След като актуализирате фърмуера на вашето оборудване, може да успеете да се свържете. Най-малкото можете да го изключите като причина.
Изключете вашия PS4 и го извадете от захранването. След това изключете вашия рутер. Изчакайте няколко минути и свържете отново рутера към неговия източник на захранване. След като и двете са напълно заредили и отново онлайн, включете отново вашия PS4.
Проблеми със свързването на PlayStation Network
Кажете на вашия PS4 да забрави вашата мрежа и след това преминете през необходимите стъпки, за да свържете отново вашата конзола.
Ако тези стъпки не работят, трябва да се уверите, че проблемът не е от страна на Sony. Отидете на уебсайта за състоянието на услугата PlayStation Network и ще видите списък с всички предлагани функции, както и текущото им състояние. Ако са зелени, те работят, докато другите цветове означават, че има проблеми.
Ако имате въпроси можете да ги зададете в Нашата група и страница във фейсбук playstation5.bg